“Σας παραθέτουμε οδηγίες για την ηλεκτρονική κατάθεση αίτησης και δικαιολογητικών που αφορούν την επιστροφή κρατήσεων 1% ΤΠΔΥ.”

Επειδή τα κατά τόπους υποκαταστήματα ΕΦΚΑ έχουν φτιάξει αιτήσεις ειδικά για το Πυροσβεστικό Σώμα

Σας παραθέτουμε οδηγίες για την ηλεκτρονική κατάθεση αίτησης και δικαιολογητικών που αφορούν την επιστροφή κρατήσεων 1% ΤΠΔΥ.

1.  Κάνετε είσοδο στην ιστοσελίδα https://www.efka.gov.gr/el

2.  Επιλέξτε «Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης/κλείσιμο ραντεβού/ Είσοδος στην Υπηρεσία».

3.  Κάνετε είσοδο με τους κωδικούς σας για το TAXISNET – Πατάτε δύο φορές «Συνέχεια».
4.  Ελέγχετε τα προσωπικά σας στοιχεία και τα επικαιροποιείτε, αν χρειάζεται, και ακολούθως επιλέγετε «νέα αίτηση».

5.  Επιλέξτε για θέμα «Άλλο θέμα Εσόδων – Ασφάλισης».

6. Αντιγράφετε το παρακάτω κείμενο στο πλαίσιο κειμένου της αίτησης:

«Με την παρούσα αιτούμαι, την επιστροφή των ατομικών μου ασφαλιστικών εισφορών (Εισφορά 1 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ Υπέρ ΤΠΔΥ λόγω μη ανταποδοτικότητας αρ.84 Ν.4997/25.11.2022) που παρακρατήθηκαν αχρεωστήτως από τον Εργοδότη μου κατά την χρονική περίοδο από 01.04.2018, οπότε και διορίστηκα στο Πυροσβεστικό Σώμα ως μόνιμος, μέχρι 31.12.2022. Επισημαίνω, ότι θα σας αποστείλω συνημμένα στο email : …………………. (θα βάλετε το email των κατά τόπο καταστημάτων ΕΦΚΑ που ανήκει ο καθένας) με θέμα τον αριθμό πρωτοκόλλου της παρούσας αίτησης, ηλεκτρονικό αρχείο με τις μισθοδοτικές καταστάσεις μου για τα οικονομικά έτη 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 καθώς και βεβαίωση για ΙΒΑΝ τραπεζικού λογαριασμού.».

7. Επιλέξτε «Υποβολή» της αίτησης και μετά με προβολή εκτυπώνετε την αίτηση για το αρχείο σας. 

8. Ακολούθως με τους κωδικούς σας στο TAXISNET κάνετε είσοδο στην Ενιαία Αρχή Πληρωμής (https://www.gsis.gr/dimosia-dioikisi/pliromes-eispraxeis/eap).

Πηγαίνετε στο πρώτο μενού από αριστερά που γράφει «Προσωποποιημένη

Πληροφόρηση μισθοδοτούμενων» και από εκεί κατεβάζετε σε pdf τις μισθοδοτικές καταστάσεις που σας ενδιαφέρουν. (Προσοχή σε pdf κατεβαίνει μόνο μέσο Firefox)

9. Κάνετε συμπίεση όλων των αρχείων σε ένα αρχείο zip  (Εάν χρειάζεται γιατί όλα τα αρχεία βγαίνουν περίπου στα 7 ΜΒ)  και το στέλνετε συνημμένα μαζί με φωτοαντίγραφο του λογαριασμού ΙΒΑΝ της τράπεζας σας, μέσω email στο email των κατά τόπο καταστημάτων ΕΦΚΑ όπου υπάγεστε, αναφέροντας τον αριθμό πρωτοκόλλου και την ημερομηνία υποβολής της αίτησης. Καλό θα ήταν να υποβάλλετε τα αρχεία την ίδια ημέρα με την αίτησή σας.

ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΕΤΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ https://drive.google.com/file/d/11Znt4ZXEtzk1cyTFuZBJduh3I4lGuzFf/view?usp=sharing